Mina guldklimpar

Hemma i småland igen, det är ett himla flygande fram och tillbaka. Fick god mat när jag kom hem, den stod serverad på bordet. Mammas mat är bäst!
Sedan gick jag in till mina söta grannar en stund och pratade och lämnade deras post. Dom är bara för goa dom.
Det är tur att man får träffa dom nu i sommar eftersom man inte är hemma så ofta nu förtiden, när man pluggar och bor på västkusten. Så varje liten sekunda man får träffa dom är guld värld.
Nu blir det mys med mamma i soffan innan jag måste krypa till kojs. Ny vecka i morgon vilket betyder nu jobbvecka med snart 05.00.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej, då får du visa vart någon gång :)

2010-08-01 @ 21:16:14
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0