Kanon dag

Dålig uppdateringen igen! Kommer bli bättring när tentorna är över. Igår hade jag i alla fall en mycket trevlig dag på jobbet med trevliga arbetskamrater. Bilder kommer så kommer ni förstå.
Efter jobbet dröjde vi kvar en stund innan vi åkte hem, man får ta vara på de stunderna man får innan arbetskamraterna åker iväg från västkusten.
Avslutade kvällen hos Bea med Elin och Emma. God grillad mat och film. Måste lära mig att gå och lägga mig i tid bara, de märks dagen efter vill jag lova.
Men nu är jag väl ganska redo för att åka till jobbet, sista passet för denna veckan. Men det kan nog bli ganska bra ändå. Uppdaterar mer när jag kommer hem.
Ha en toppen dag och hoppas att solen visar sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0