Jag gillar mina jobb

Igår blev det film och mys hemma hos Katarina med Elin, Malin, Jonna, Rebecka, Elin och Jonas. Filmerna va dock de konstigaste jag någonsin har sett, tror jag måste ta och köpa den ena och se klart hela. Den va ju tre timmar så vi hann inte se hela. Många tyska buskar i den filmen.
Men trevligt hade vi i alla fall.
Idag var det jobb som stod på schemat, mina tuffa dagar har börjat nu 14 dagar med jobb, men nu återstår bara 13 stycken sedan får jag ledigt i 3 eller 4 dagar innan jag ska jobba de sista dagarna. Men jag ska väl klara detta, mycket plugg, mycket jobb lite ledighet men de kommer nog gå fort. Jag gillar mina jobb men framför allt mina arbetskamrater på fc, ett sjukt härligt gäng.
Nu måste jag få i mig lite lunch innan jag packar väskan och beger mig hem till småland igen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

okej! köpt eller laddat ner? :)

2010-08-01 @ 20:47:58
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0