Hunnit med mycket på kort tid

Har redan hunnit med massor idag. Jobbade först som vanligt mellan 05.30-11.45, sedan blev det bara en snabb runda hem och hämta träningskläderna, sedan vidare ut mot stugan. Pappa och Hanna har ju varit fast där eftersom dom inte har någon bil, så fick åka ut och hämta dom. Så direkt när jag kom ut dit blev det en springtur i skogen med systeryster, mycket härligt måste jag säga. Maten smakade så mycket godare när man kom tillbaka.
Men nu är jag hemma igen och har min egna dator igen, sås nu kanske bloggandet kan gå lite bättre.
Tänkte lägga mig ute i solen och försöka få lite färg och sova en stund, låter de som en bra ide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0