Hjärnan är överbelastad

Just nu ser mitt skrivbord ut såhär, papper överallt och hjärnan försöker hänga med. Men jag insåg för någon timme sedan att det inte alls bara var till att repetera allt, externredovisning är inte så enkelt som de låter.
skulle behöva kolla på föreläsningarna en gång till men självklart så är dom bort plockade från first class.
Men jag ska inte ge upp, kämpa. Jag vet att om jag lägger ner tid på dom här två kurserna nu  i två veckor så kommer jag fixa de, men när man inte förstår ett skit så finns det inte mycket ork kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du, jag ska göra båda två..

2010-08-09 @ 16:16:13
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: Alex

inte så lätt när man har facebook uppe nä - prova att Inte ha det uppe :P

2010-08-09 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0