Blev ingen sovmorgon

God Morgon!
Planen var att jag skulle få ta en extra lång sovmorgon idag. Men så blev det inte, gick upp kl 08.00 och var pigg och glad. Frukosten är uppäten och kläderna är på. Så nu väntar jag bara på att klockan ska ticka på så jag kan gå ner till skolan och jobba lite med nollningen. Det känns skönt att inte behöva ha massa plugg i tankarna nu, så man kan koncentrera sig på en sak.
Hade behövt en heldag här hemma i lägenheten och bara röja upp, men jag får väl ta det lite pö om pö idag när jag får tid över.
Skriver lite mer senare, har mycket att planera inför det kommande veckorna!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja jag tkr inte du ska skynd apå det, utan ge bara allt du har och låt det ta sin tid! det är inte bra för kroppen heller att tappa för mkt fett på kort tid. då jag började gick jag ner kanske 1,5-2 kg i månaden och då var jag ändå pågymmet 4 ggr i veckan och gick så. men jag har svårt att gå ner i vikt, min kropp är byggd sånP haha

2010-08-26 @ 10:43:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0