12 dagar kvar

Äntligen är denna jobbdagen över. Det var tufft att gå upp idag när ingen annan går upp samtidigt. Nu de här veckorna jag har jobbat så har antingen mamma eller Hanna varit uppe tidigt också för det har jobbat, men nu har Hanna jobbat klart för i sommar och mamma tar sovmorgon eftersom hon inte behöver köra Hanna till jobbet. Men jag kom upp och stämplade in 05.40.
Fick panik idag när jag skulle städa en toalett, går in och tömmer papperskorgen och sen när jag ska torka handfatet flyger hjärtat upp i halsen, för då sitter det en stor äcklig brun spindel där. Jag hatar verkligen spindlar kan jag lova. Det är ju inte första gången dom attackerar mig på jobbet, men som tur är så var detta första spindeln iår. Jag gick bort till en som jobbade på Rehab och frågade om hon var rädd för spindlar så hon dödade den, så de lär väl regna extra mycket nu i dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0