Tiden springer iväg

Det blev tyvärr inga bilder tagna idag. Dagen har varit väldigt bra, blev hämtad vid skolan av Marcus så åkte jag Alle och Paulo och Marcus till Göteborg. Blev några sega timmar på mässan men vi fick allt med oss lite så prylar hem i goodie bagen. Sedan blev det en snabb visit i nordstan innan vi åt på Jensens. Nästan direkt efter maten så åkte vi hem, träffade på Hilda i Nordstan så vi stod och pratade en stund, vi kom överens om att vi inte hade träffats sen nyår. Är det verkligen så längesedan. Tiden verkligen springer iväg.
Sedan när vi kom hem igen, blev det en snabbis in på HM innan jag skulle på årsmöte och styrelsemöte på skolan.
Så det har varit fullt upp hela dagen, men nu har jag packat klart och ska sätta mig i soffan innan jag ska sova.
I morgon bär det av på äventyr till Borås. I like!
Lots of Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0