Nu är det över

Nu är denna wårveckan avklarad. Vi avslutade den med bakisfrukost på skolan idag. Så nu får det bli lugnt framöver, måste spara på krafterna och pengarna till sommaren.
Kollade precis i mina kalender, och som det ser ut nu så är nästan varje helg fram till Turkiet uppbokad. När hände detta? Måste nog ta tag i pluggandet på riktigt, har varit väldigt kass på att plugga nu under denna veckan eftersom det har hänt 300 andra saker som har varit roligare.
Så nu ska jag ta och passa på och kolla på en föreläsning innan jag ska vara duktig och cykla ner och träna.
Äntligen får jag träffa älskade Malin igen. Har inte träffat henne på väldigt länge nu. För länge rättare sagt.
Bilder från igår kommer senare under dagen.
Lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0