It hurts

Jag fick höra en fras idag som fick mig att rysa i hela kroppen. Nu börjar jag nog förstå. Men det är väl bara att försöka glömma och stänga dörren och gå vidare eller brukar man inte säga så?
Längtar tillbaka otroligt mycket till man var liten, allt var så mycket enklare då. Eller man tyckte i alla fall det då.
Men nu är det bara att inse att den tiden är förbi, over and done.
Jag har väl helt enkelt inte hittat rätt plats ännu.
Nu ska jag ta och krypa ner i min stora säng och drömma mig bort.
I know what I'm looking for, but where do I find it?
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fick du höra? <3

2010-04-27 @ 23:08:12
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0