Flygtrafiken

Vart tog vårat vackra vårväder vägen? Idag möttes man av en grå himmel när man vaknade på morgonen. Är det den gråaskan från vulkanen på Island som har lagt sig över Sverige?
När jag satt och åt frukost idag så slog det mig att jag ska ju snart åka till Turkiet, men hur ska det gå när flygtrafiken står till men inte nog med det det sprider ju sig till övriga Europa. Kommer det finnas ett stopp på vulkanen så vi kan åka?
Håller alla tummar jag har, för jag vill ha sol, bad och värme!
(bild från google)
Lots of Love!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror inte det är vulkanen, det skulle bli sämre väder framåt helgen ;)



Hehe jo det kan jag väl :) Kolla annars på desgina din blogg. Där lärde jag mig allt. Men jag kan göra det annars! :) PUSS

2010-04-17 @ 10:55:52
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hehe neej. Jag tror inte att vi hade sett det. Det är så långt upp i luften så :P hehe. Ja visst! Puss

2010-04-17 @ 11:09:24
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: Josefffiiinnn

Det stod i tidningen att det kan ta flera år innan det försvinner.:P men flygen börjar gå på Måndag igen har jag hört, så det är inga problem.;))

2010-04-17 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0