Underbar kväll

God kväll:)
Jag har verkligen haft en helt underbar eftermiddag/kväll.
Först en härligt powerwalk med syrran.
Sedan god kyckling wook.
Och det bästa av allt var den lång härliga promenaden med Malin. Vi hade verkligen massa att prata omm, det var inte tyst en sekund. Allt från skola, jobb, träning, bostäder. Precis allt helt udnerbart. Jag är så sjukt glad att jag lärt känna denna tjej. Hoppas det blir mycket tid som spenderas med dig nu fram över.
Nu ska jag tillbringa resten av kvällen framför tv:n med idol i fokus.

Hugs&kisses

Kommentarer
Postat av: malin björk

Tack gumman. Du är för söt. Klart det ska bli massa tid och härliga promenader... ses snart igen... Nattkram

2009-09-09 @ 22:57:58
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0