Testade på ett nytt pass idag

Nu känner jag att veckan verkligen har börjat bra.
Fick förfrågan av Malin innan idag om jag ville följa med på aerobic dans idag, och självklart var svaret ja.
Så hag cyklade ner till gymmet och mötte upp Malin. Så blev det en timmes dans och skaka rumpa till massor av fartiga låtar, som sedan ledde hela vägen till en bra början till en korriografi ell Miachaels Jackssons låtar. Kommer dock inte på vad den heter just nu. Dåligt minne. Men grymma var vi i alla fall. det är bara synd att dett passet kommer krocka med min Italienska jag börjar läsa nästa vecka.
Men men tror jag ska satsa på en termin med aerobic dans efter jul. Då ska jag nog vara fitt for fight.




Visst vad han söt som liten.
Hans låtar är grymma att skaka rumpa till måste jag säga :)

Kommentarer
Postat av: Linn

SV: okej det låter ju kul.

Ja det är väldigt mycket trevligt folk här nere. det är ju som en egen liten stad här alla samlade på samma ställe och så :)

2009-09-28 @ 22:10:29
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0