Möte på Willy´s

Egentligen är det ganska onödigt att skriva detta inlögget nu, men ni ser väl det snart får vi hoppas.
Min blogg håller på att fixas lite, ny design väntar så medan Jag och Elin pysslar lite med den kommer den att vara låst.
Men den blir nog snart klar.
Idag var jag trött och seg på morgonen, men det hindrade inte mig jag var tvungen att slita mig upp ur sängen och käka fruksot och fixa mig lite grann.
Kl 9.00 skulle vi träffas i gruppen till marnadförings SWOTen i längan och diskutera våra frågor vi skulle ställa till Roffe på Willy´s. Det gick mycket bra vi var klara redan halv 10, så vi satt och diskuterade lite alt möjligt.
Sedan avr det dags för möte kl 10 på willy´s, även det gick strålande bra. Man fick en mycket stor inblick i hur willys arbetar och hur kedjan är uppbyggd.
Sedan planerade vi lite när och hur vi sak få ihop swoten så den blir förhoppnignsvis klar nästa vecka. Så vi kan dra igång med Nippen istället.

Och nu sitter jag återigen vid datorn och försöker plugga, det tar sjukt lång tid att skriva in varenda mening i lexikon 24 och översätta allt, men kämpa på. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0