Massage

Vet ni en sak som är väldigt underbar just nu? Jo min syster kommer spendera varje måndag hela årskus ett på kåsa. vet ni vad det innebär, jo hon kommer behöva ha någon att testa på, nu när hon lär sig att massera. Det ör just då jag kommer in i bilden, den ända hon kan öva på här hemma är mig. Är inte det toppen? Massage varje vecka.
Eftersom vi inte har någon massagebänk här hemma så använde vi oss av köksbordet idag, det funkar med vad som helst. Så idag fick jag en härlig ansiktsmassage. Tur att jag hade lite kvar av min eteriska olja sen jag gick massage kursen sista terminen på gymnasiet. Den kom till användning idag.
Men snäll som jag var så gjorde jag en halvkropps massage på henne för att se om jag kom ihåg hur man gjorde. Och det gjorde jag. Någon mer som är sugen på en massage kanske?




Hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0