Jag vill inte :(

God morgon gott folk :)
Inatt har man inte kunnat sova några längre stunder, det har blåst som aldrig förr och nu blåser det så det känns som att taket ska lyffta.
Vi har en mystisk dörr inne i vårat vardagsrum som spökar som ahr öppnats sig ett flertal gånger inatt och idag så nu har jag slutat att gå och stänga dörren, nu får den stå öppen.
Idag får det återigen bli en dag som får tillbringas i soffan under en filt med massa te. Jag HATAR att vara sjuk och specielt nu när det ska vara roligt och allt skoj händer i skolan. Ikväll är det cocktail party och jag kommer förmodligen missa det ?! Kommer jag någonsin bli frisk.

Sedan läste jag nyss på min systers facebook: Får man vara hemma för vård av sjuk syster i svininfluensan?
Det gär ju bara säker ännu värre, just nu hatar jag allt, jag vill inte vara sjuk mer.
Ska nog försöka sova lite till nu.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0