Jag blev GODKÄND

Har kollat in på First Clas flera dagar nu titt som tätt i hopp om att det ska vara en röd flagg på brevlådan. Och för bara för några minutersedan kollade jag in igen för det är flera stycken som redan fått veta om dom blev godkända eller inte, så jag visste ju att det skulle dyka upp en röd flagg när som hellst.
Så nu när jag kikade in så va det självklart en röd falgg, jag vågade knappt öppna brevlådan för jag hade en så sjuk dröm efter att jag fick veta att Fia hade klarat det och vi hade inte gjort likadant.
Men nu kan jag vara lättad för jag belv GODKÄND! Grattis först individuella inlämningsuppgiten är avklarad och godkänd och kan läggas bakom sig nu. Bara att kämpa vidare.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: malin björk

Gött gumman!



Kämpa på...

2009-09-15 @ 18:50:07
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0