Ingen ork . .

Nu har halva dagen gått och jag är fortfarande lite halv seg och förkyld. Finns det inget som kan skynda på förkylningen så att jag blir frisk?
Jag ska snart försöka hoppa in i duschen och fixa till mig lite smått och sen får vi se om jag har ork till att dra ner till stan till dom andra senare, nollninegn drar igång om 50 minuter. Men om jag ska göra något idag så får det bli pubrundan och klubb pt ikväll.
Har även väldigt panik inför inlämningen av data läxan, det går ju inte slutföra den. Men som tur är har jag helgen på mig att försöka få klart den då måste jag bli klar :S

Nä om man ska fixa lite här hemma nu?

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: e,

gör du gatis designer? :$

kram

2009-09-03 @ 17:15:29
URL: http://ekva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0