Ingen mening med att skriva just nu

God förmiddag!

Egentligen finns det ingen mening med att skriva detta inlägget nu, det finns ändå ingen som kan läsa det eftersom min blogg är tillfälligt låst bara för att jag håller på att göra om den lite.

Igår blev det en härligt morgonpromenad längshavet, sedan var det bara massa plugg. Cyklade hem till farmor och farfar för att få lite hjälp med att läsa igenom det och fixa till lite små saker. Så nu hoppas jag på att det ska bli bra.
Hon ska få läsa igenom det sista idag när vi ska hem dit och äta middag.
Sedan på kvällen skulle jag och Malin igentligen gå på ett boxpass men det blev en lång promenad istället, mycket härligt eftersom att solen var framme länge igår.
Sen blev det fredagsmys med siis, god mat, och idol. Surt att du inte gick vidare André. Men deppa inte ihop för det för du har ju ändå ett underbart band du spelar i.

Nu ska jag bara fixa till mig lite snabbt sen blir det en liten sväng på stan med sis.
Ibland är det farligt att bo nära stan kan bli lite för mycket shopping.

Trivs som firsken i vattnet, men saknar massor med personer/saker i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0