Härlig helg i småland

Tack för en härlig helg hemma i småland.
Blev inte så mycket bildet igår eftersom jag glömde min kamera i Varberg så nu får klara er utan.
Men jag säger bara det han e Scotts är så grymmt snygg. Me like.
Lyckades komma längst fram en lite stund. Mycket folk man tappade bort varandra, sprang runt och leta. Men tillslut lyckades jag få träffa dom jag ville underkvällen.
Nu får det nog bli några lugna helger fram över, med filmmys, shopping och pluggande. Tycker det låter rätt lockande ändå.
Har tröttnat ganska mycket på att gå ut, okej jag har aldrig varit den som är ute varje helg och så. Men ändå har jag tröttnat på det, konstigt. Men det roligaste är att man får umgås med sina vänner.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0