God räkmacka

Hejsan hoppsan!

Ännu en skoldag avklarad, idag var det faktiskt rikgit kul. Dagen började med lite grupparbete innan föreläsningen.
Sedan satt vi på föreläsninge och låtsades förstå allt hon gick igenom men så var inte fallet. Men försöker gör man ju alltid.
Sedan fortsatte vi grupparbetet med lite brainstorming, vi lyckades vä'l komma fram till lite mer än vid datorn i alla fall.
Sen tog jag min lilla cykel och cyklade hem i kylan, det m¨åste vara minusgrader ute nu, i alla fall näst intill.
Var duktig och fördeöver pengar på kortet så jag kunde cykla ner till affären och handla lite, så nu är kylen och frysen full. Men guu va dyrt det är, nästa gång blir det syrran som får köpa mat.

Gjorde i ordning världens lyxigaste lunch, så här blev resultatet:



Blev lite avis på Nicoles macka idag som hon köpte i skolan, men min blev nog minst lika god tror jag:)

Juste jag har ju glömt bort att visa eer min nya hårfärg, vad tycker ni?


Ingen toppen bild men den får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0