God Morgon

God Morgon :)
Nu har ännu en vecka gått och det är söndag, vilket brukar innebära söndags ångest. Men det har inte kommit än. Kan väl kanske bero på att jag inte verken är så mycket i skolan eller har överdrivet mycket plugg.
Men det kommer väl, ska lägga ner hela min kropp och själ på mitt pluggande nu det här två åren jag har framför mig.
Hoppas bara det inte kommer fler kurser som är på engelska då döör jag, men jag ska nog klara av marknadsföringen, det är ju ingen längre period så nu är det bara att bita ihop ända fram till vecka 45.
Ska nog fortsätta att läsa lite till i den boken idag så att jag har lärt mig lite mer till föreläsnignen i morgon.

Förövrigt känner jag mig bättre idag, det är ju bra att det går mot det bättre i alla fall så jag kanske kan börja träna på rikigt någon gång.

Svår fårga brunt eller blont, men jag säger som er som kommenterat det hade varit kul att testa något nytt och se kontraster :)


Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0