Go kväll

Go kväll:)

Jag har haft en helt udnerbar lördag.
Plugg, en shopping tur på satn utan shopping, eller det blev lite mat. Sedan hem och baka bröd och plugga lite till.
Super god middag hemma hos farmor och farfar.
Och sedan vidare på bio med siis. Filmen var verkligen sevärd. Det blev Prinsessa. Nu i slutet av september kommer det massor med nya filmer jag vill se. Så hösten får fyllas med massa myskvällar i soffan och i biosalongen får vi hoppas.
Sedan bliev det en ligon lång kvällspormenad med Malin och siis.
Det får bli en lite längre morgon promenad i morgon iställen när jag har vaknar vilket lär bli ganska tidigt skulle jag tro.
Nu väntar sängen, vörjar bli trött på kvällarna var redan trött vid halv 9. Men det gör inte mig något, man känner sig nyttigare när man inte är ute och ränner på kvällarna och sitter uppe halva nätterna. Dagen efter bli mycket längre.

Så jag ser fram emot morgondagen, tippar på att det kommer bli en mysig höstig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0