Det här med distansutbildningar

Jag måste bara säga det att jag får panik på engelskan. Nästintill hela föreläsnignen var på engelska och allt gick super fort så man hänger ju inte med. Men men jag får hem och rå plugga på detta nu och läsa igenom kapitel 1-4 tills på onsdga nu vet jag ju vad jag har att se fram emot i morgon. Plugga engelska hela dagen.

Det är lite drygt att vara i skolan mellan föreläsningarna för det finns inte så mycket att hitta på. Jag vågar inte gå hem och kolla på föreläsningnen hemma heler för det var massa problem sist så lika bra att sitta i skolan och kolla. Fick även veta att det bara går att komma in 100 stycken i det programmet och kolla på föreläsningne. Vad ska dom andra 200 eleverna göra? Jag börjar bli väldigt kritisk till det här med distansutbildningar.
Vi ser ingen lärare som vi kan bolla problem med, utan då får vi ringa eller maila. Och hur säker är man då på att man får svar? ååååå jag blir galen.

Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0