Dagen började bra, men Hemsk

Ny vecka, nya möjligheter. Den började kanon bra, fast ävldigt läskigt.
Började med att jag fick åka med mamma till jobbet TIDIGT, för att vänta på att Alle skulle komma och hämta mig där så vi kunde åka tillbaka ner till Kusten, fär ännu en veckas pluggande.
Så stannde vi till hemma hos mig för att lämna av mina saker. Men bara 200 meter fårn min lya möttes vi av hemka blickar. Närmare bestämt utanför längan. . . Det stod en bil halvägs in på övergångsstället, en syckel vid kanten och massa folk. Tror att det var någon som hade kört på en cyklist, tror cyklisten var en äldre dam. Dom tryckte något mot hennes ansikte. Ambulansen kom i 110% och hennes ansikte var helt blodigt. Hemsk syn det där.

Sedan har det ännu en föreläsning som väntade, och efter det fick det bli lite grupparbete.
Sedan har jag bara pluggat nu på eftermiddagen, skrivit ihop min del av kommunikations arbetet. Och så slängde jag ihop ett bröd i bakmaskinen får hoppas att det är kalrt tll kvällen och att det är ätbart.

Sedan gav jag mig ut på en powerwalk i blåsten. Det blåser ju inte lite heller.
Men även den var läskig för när jag närmade mig ankaret så körde et förbi en bil som ställde sig mitt på strandpromenaden. Så jag svängde tvärt och då körde bilen. Scary . . .

Funderade en hel del på högskolor när jag var ute, har jag verkligen valt rätt? Jag ville detta, men jag ångrar stort att jag inte valde Inredning och butikskommunikation i första hand. Varför?


Kommentarer
Postat av: Linn

vad skulle du läst här nere då?

Ja det är en jävla skillnad på att gå ut, här nere är dricka billigt ute oxå så man lever som fisken i vattnet eller så dricker man av killarna man träffa ;) riktigt smålänning som man är.. haha

2009-09-28 @ 17:23:07
URL: http://sweetpotatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0