Bra start på dagen

Först vill jag bara tacka alla för en toppen trevlig kväll igår, den blev minsat vädligt lyckad tycker jag.

Började dagen med ett härligt yoga pass, innan vi skulle iväg på möte på Willys.
Även detta mötet gick bra så nu har vi nog det mesta av materialet vi behöver för att vi ska kunna slutföra vårat grupparbete.

Hur ska man fortsätta denna dagen. Tror att jag ska lägga mig i soffan en stund och bara ta det lugtn och njuta av dagen och kolla på någon film. Så man förhoppningsvis orkar ta itu med pluggandet sen.
Sedan om vädret tillåter så får det bli en härlig powerwalk, måste försöka fixa ny musik på min ipod i helgen när jag ska hem.

I morgon bär det av hem till de ljupa skogarna i småland.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Jo det är det :O hehe.

2009-09-24 @ 21:46:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0