Allt på Bik Bok 20 kr !!

Japp det var precis vart det var idag, allt kostade 20 kr. Allt ska bort och affären stängen igen på lördag.
Jag åkte ner till stan för att möta upp My på morgonen så stod vi utanflör butiken väntade på öppningen.
Jag fick veta att dom skulle sälja ut allt genom Malins facebook så tänkte att det var lite bra att ta sig en titt förbi. Så så fick det blir.
Vi sprang runt inne i butiken och rotade brand alla drivor med kläder. Efter att man hade provat klart var man hur svettig som hellst, trodd ejag skulle smälla av vilken sekund som hellst.
Men detta lyckades jag hitta.









 



Ulla jacka
Skjorta/Jacka
Tjocktröja
Midje kjol
Hängslechinos
Halsband
Örånghängen
Grå t-shirt ( finns inte med på bilderna, ska förmodligen kladda ner den i morgon till nollningen)
Grå basker ( finns inte med på bilden)

Allt detta för bara 180 kr det är inte klokt vad billdigt det var.
Men det bästa av allt var att jag fick träffa både Malin och Adelina idag, saknat er massor så det var trevligt att träffas :)

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Snyggt ;D.

2009-09-03 @ 14:32:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0