Tro det eller ej. .

Idag har jag verlkligen varit duktig och pluggat, men bättre ska jag bli.
Imorgon blir det nog en hel dag till med plugg.

Skulle gått på ett pass nu ikväll, men jag avbokade det så fick det bli en lång powerwalk med Malin istället.
Vi pratade om massa roliga saker. Vi, eller det var snarare jag som fick en liten ide under tiden vi var ute. Jag hoppas att min lilla ide med hjälp av Malin kan bli till en super rolig grej ska bara brainstorma massa först så jag kommer på det ultimata.

Ikväll får det bli plugg och brainstorming innan jag sak kika på Idol.
Sedan ska jag nog kika klart på den andra harry potter filmen.
Som sagt jag har ju aldrig varit ett stort fan av harry potter. Aldrig läst en bok och aldrig kollat på en film. Men nu kan jag inte säga aldrig mer, för förra veckan fick jag et ryck och kollade på den första filmen och efter att jag hade sett klart den så fortsatte jag kolla lite på den andra. Dom är ju så långa så man får ju ta en liten bit i taget så man inte somnar.
Men jag kan faktiskt säga att jag gillade filmen.

Kommentarer
Postat av: sandra

hallå där! :) joo då det går allt haha. sjukt trist bara! jag har bott med karin i klassen nu över sommaren:) var bor du nånstans? kram

2009-10-02 @ 09:50:13
URL: http://peaks.blogg.se/
Postat av: sandra

vad roligt! då får du komma och hälsa på i längan:) du kanske hänger där ändå? nej ska ju inte det, fick veta idag att mina föräldrar kommer ner ikväll istället för imorrn så det blir flytt hela kvällen är tanken. ska du dit?:)

2009-10-02 @ 10:01:52
URL: http://peaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0