Taggad :)

Jag har försökt i evigheter att få upp två bilder på min blogg men det vill sig inte rikigt. Jag får väl helt enkelt testa igen om en liten stund.
Jag kan verkligen inte koncentrera mig, kjag är helt sprallig vill bara börja fixa mig nu men det är LITE väl tidigt för det just nu. Jag har hon aldrig haft en sådan här abstinens av att få träffa vänner och umgås och dansa loss. Idag är det extremt.
Om en timme kan jag nog hoppa in i duschen och börja fixa mig, eller är det för tidigt? det lär ju ta två timmar och jag ska ju vara i lämngan vid 17.00 så det kan nog bli lagom:)

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej sötnos! Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer den senaste tiden. Har helt enkelt prioriterat annat än just bloggen ett tag - som du märkt :-) Men nu är jag tillbaka igen! Ha en underbar söndag :-)

2009-10-04 @ 11:07:33
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0