HATAR DATORER

Det blev en lite för lååång lunch på stan med Malin idag. Men vi hade mycket trevligt och mysigt måste jag säga, då det var lugnt värt det.
Lite ångest har man för tillfället för det råkade bli lite för mycket thai buffe. Men det är tur att man ska ner och träna lite nu, så idag blir det att ge allt man har på träningspasset. Och förhoppningsvis känns det bättre efteråt.

Men så var det ju det där med datron också, jag ringde ner till butiken jag lämnade in den i, idag på morgonen för att se om den var klar men det var den ju självklart inte men dom hade i alla fall börjat pilla lite med den.
Sedan gick de några timmar och han ringde upp mig och sa att han hade försökt med massa olika saker för att få igång den men han lyckades inte, så ända sättet för att få den vid liv igen är väl att återställa hela datorn. Samma problem som förra datorn och denna är ny? Hur ska detta sluta? Slutar det med att jag måste köpa ännu en ny dator?
Just nu hatar jag Telia det är nämligen deras programm som ligger bakom alla fel, både med den gamla och den nya datorn. Felet med denna datron är att Telias virusskydd inte sammarbetar med Windows Vista. Så ja vi får väl se vad pappa säger när han kommer ner hit ikväll.

Nu kommer snart Jenni så ska vi cykla ner och träna :) Det behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0