Fullrulle

Idag har det varit en dag med mycket flyg och fläng.
Började med att jag cyklade ner till gymmet och mötte upp Mikaela för dagens pilates pass. Det känndes ju lite i kroppen idag när man vaknade efter gårdagens Core pass men det gick snabbt över.
Sen kollade vi med Conny om man möjligtvis kunde visa båda oss i gymmet senare på dagen, jag hade en tid inbokad för att få instruktion och ett tränings-schema i gymmet. Och det var inte alls omöjligt så vi gick till skolam bör att äta lite frukost och samtidigt som det var tänkt att vi skulle plugga, men det blev inte sså mycket plugg mest prat men det var skoj det med.
Sedan fortsatte vi med ett roligt tränings pass inne i gymmet, så nu ska vi nog klara oss sjävla där inne till en början. Men all personal nere på gymmet är helt underabara så det är ju bara att fråga om man fastnar i någon fundering.

När jag kollade på klockan efter tränignen fick jag lite smått panik, jag hade 30 minuter på mig att duscha, fixa till mig och käka något innan jag skulle vara uppe o längan och plugga med gruppen. Men jag lyckades var framm 12.59. Det var ju rena marginalen 1 hel minut till godo :)
Så det är inte så mycket jag har varit hemma idag. Kom hem igen vid 16.30 tiden, så cyklade jag och syrran ner och handlade mat.
Så nu i kväll blev det god fiskgryta och potatismos.

Vad händer nu då? Jag tycker att jag har tränat bra idag, pluggat bra, kanske borde läsa lite i marketing boken. Men annars väntar väl en kväll med lite Lipstick Jungel och Andra avenyn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0