Undanflyckter

God Morgon!

Eller snarare middag, såg att klockan var ganska mycket nu. Vilket betyder PANIK! Ska inte vara hemma så jätte länge idag så borde inte sitta här egentligen. Jag borde sitta med mina böcker och dyka ner i pluggandet. Men först måte jag bara bädda sängen, packa och massa andra undaflyckter för att slippa plugga.

Idag kanske man hinner springa in en snabbis på Gekås när vi åker ner om det inte är 8 km kö idag också? Bäst att kolla innan vi åker.
Sen ikväll väntas det bio, jag och syrran ska gå på This is It, som redan alla har sett, men bättre sent än aldrig ;)

Nu blir det plugg-time in i det sista.

Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Man klistrar in en kod i stilmallen som säger åt att texten ska bli en speciell färg när du gör den Italic!

2009-11-01 @ 11:26:22
URL: http://candis.se
Postat av: daniella

hej , fin blogg.

kolla gärna min :D

2009-11-01 @ 12:01:28
URL: http://dzaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0