Tur att jag har min syster

Gokväll!

Nu är jag tillbaka i min lilla lya i Varberg. Har haft en mysig eftermiddag/kväll med min syster. Hon har nog saknat mig lite.
Det var skönt att komma ner hit igen , ett gott skratt förlänger livet brukar det ju heta. Och med vårna humor kan det inte bli annat än skratt.

Så nu sitter vi och kollar på ensam mamma söker, ett underbart program men ändå inte. Detta måste vara bästa säsongen, men man blir ju bara så sjukt deprimerad.

Nu ser vi fram emot en fullspäckad vecka.

v46:
Två nya kursstarter
Möte på Oscars
Lunchmöte rabattgruppen
Italienska
Studiebesök på Nilson Group
Föreläsning
Farmor och farfars konstutställning
Släckt middag

Det är väl min veckan i stora drag, men självklart blir det en hel del träning också.
Nu sak jag njuta av det sista av denna söndagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0