Tentan avklarad

Heeej!

Nu har nervositeten och stressen släppt. Eller nervositeten har bosatt sig i min kropp och kommer nog finns där ett tag fram över tills resultatet på tentan kommer. Så jag sak väl inte säga för mycket men det känndes helt ok i alla fall.
Så nu är det ledigt från skolan fram tills på måndag, så nu blir det jobb för min del resten av veckan. Massor med julklappar som ska slås in nu i veckan.

Kunde inte lägga upp bilden igår på dragningskraften som fick mig att plugga så duktigt som jag gjorde. SÅljag lägger upp den nu:)



Nu när jag inte har något att plugga till så får det bli att ta fram kalendern och planera in kommade veckor som blir betydligt tuffare än de som har varit.
Sen om Fia vaknar någon gång blir det nog en promenad och rensa huvudet:)

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Hej! Jo det är topp med mig... Jobbar tyvärr inte så mycket med naglarna längre då jag inte har några kunder här i västerås :(

2009-11-03 @ 17:16:12
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Petra

usch vad jobbigt ! :)

hoppas det går bra !

2009-11-03 @ 17:21:57
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0