Seg och mycket att göra

Nu har jag nästan avklarat ytterligare en dag i skolan denna veckan, det återstår bara ett möte vid 16 tiden. Idag fattade jag verkligen ingenting på seminaruet. Men det ska nog klarna efter ett tag. Nu har jag ju ca 2,5 timme tills jag måste vara i skolan igen så jag tänkte ta mig en lite tupplur farligt men det kan behövas när man inte mår toppen. Håller tummarna på att jag hinner ta död på min förkylning innan den bryter ut ordentligt.
Hatar att vara sjuk, det går bara inte. Man orkar inte plugga och konsentrera sig plus att man inte får träna. Så jag blir väl tvungen att ställa in kvällens träningspass idag också.

Så det får bli en lång plugg kväll idag. Jippi det ser man ju såklart fram emot. Men det BEHÖVS med take på att man halkar efter ganska mycket annars och det har jag väl redan gjrot. Så nu ska jag försöka att ta tag i saker och ting så jag når mitt lilla mål att jag ska kunna allt innan jag tar lite julledigt 21 december.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mycket :) jag kör styrka 2 gånger i veckan och sedan 3 gånger i veckan kondition. Ibland blir det annorlunda, men jag försöker hålla mig till det.

Ha det bra söto!

2009-11-18 @ 14:09:58
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0