Regn och åter igen regn

Idag när man vaknade på morgonen så ville man verkligen inte gå upp ur sängen, regnet smattrade mot fönstret. Inte ovanligt den här årstiden i denna lilla stad.
Så idag blev det ingen morogn träning för min del, får väl ta igen det i eftermiddag istället när jag sak iväg till gymmet.

Men nu sitter jag äntligen i skolan och ska försöka plugga lite, har redan kollat på en föreläsning. Men fler ska det blir, måste få lite gjort nu när FirstClass äntligen fungerar, eller i alla fall på skoalans datorer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Sofia! NU har jag hittat din blogg och den tänker jag följa :) Hoppas det går bra med affärsredovisningen? ;) Har du fått lön från Freemax ännu?

Ha det bra!

2009-11-30 @ 21:09:33
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0