Irriterad

Jag kan bara börja med att sähga att jag är irriterad! Denna helgen är den enda helgen jag hinner plugga på tills tentan. Det är precis nu jag behöver ha tillgång till alla föreläsningar och liknande, tror ni inte att FirstClass cepar då? det kommer ju inte fram någora ikoner!! Jag får panik, hade tänkt att kolla på alla föreläsningar och sammanfatta dom så att man slipper sitta med det sista dagarna, något måste ju fastna i mitt huvud i alla fall. Så vad ska man göra nu, när man sitter på skolan helt i sin ensamhet med en dator?
Tur att jag packade ner externböckerna också så jag åfr väl sätta mig pch täkna lite kanske? Det behövs ju också göras.

Sen har jag en sak till att säga, jag försökte få kontakt med min syster innan jag skulle cykla ner till skolan, men det var ju knappt värt att försöka, man fick uniefär samma svar som om jag hade pratat med en stenvägg, tror inte ens hon hörde vad jag sa?
Den tjejen kan verkligen inte göra två saker samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0