Dagen har flutit på

Go Kväll!

Idag har dagen bara flytit på som aldrig förr.
Började med att jag knappt orkade upp ur sängen pga av härliga höstförkyldning. Men är man tvungen så är man. Så sen att vi och lyssnade på en timmes seminarie i externredovisning.
Efter de så hade vi ett möte på bolaget inbokat, tror att vi fick ut det vi ville av mötet. det gick bra i alla fall.
Så satte vi oss i skolan och samanställde lite, eller snarare dom andra i gruppen gjorde det för jag hade fullt upp med att skriva ett brev till alla rabattgivare.

Så vid 2 tiden så tog jag och Simon alla kuverten och gick runt på stan till alla rabattgivare och informerade och delade ut nya kontrakt. Även där flöt allt på bra.

Så äntligen kommer vi till dagens höjdpunkt, jag Camilla och Jennie fick agera modeller idag på ett fik i Varberg. Dom ska ha massa nya bilder till den nya Campus katalogen, så då fick vi agera 3 bästisar som sitter och fikar och pluggar på ett fik. Det var faktiskt riktigt roligt, mendet känndes lustigt att stirra så på varandra :)

Det är väl så min dag har sett ut i stora drag, plus att jag har varit på ännu en Italienska lektion, vi blir bara färre och färre. Inte många gånger kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Nej det smakar inte alls som nutrilett, mycket godare! Tar det när jag känner att jag inte hinner äta ordentligt...

2009-11-25 @ 11:24:31
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0