Dagarna går i ett

Hinner tyvärr inte med så mycket bloggande när man jobbade. Jobbade till 17.00 idag också. Sen åkte jag hem och fixade till middagen jag sak ta med mig i morgon. Sen var det dags för ett träningspass så dagen har gått i ett.
Men när ska jag hinna med att göra italienskan? Det får väl bli att man sitter uppe i morogn och på lördag på kvällen och gör klart det. Har ju en hel del att ta igen.
Men först sak jag sova och ladda inför ett nytt arbets pass i morgon, bara 130 choklad paet kvar sen går vi på nästa paket tror det blir 1000 ögonbindlar, sånna man har när man sover :)

sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

En liten vovve? Åh Killer är det bästa som finns! Jag och min kärlek har inte ångrat oss en enda sekund sedan vi såg honom första gången. Men så klart så tar de mycket tid och det är ju inget man kan skaffa huxflux...Har du funderat länge? :)

2009-11-05 @ 22:17:50
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Linn

Okej va gutt med jobb... hur går skolan annars då?

2009-11-06 @ 16:29:52
Postat av: Nathalie.

Vi har varit tillsammans i två år och tre månader ungefär...

Men om du verkligen vill ha hund så är det värt väntan :) Jag ville också ha hund superlänge (långt innan jag träffade min pv) innan vi bestämde oss för att skaffa. Men som sagt det är lite jobb också, så man måste vara helt 100% på massor av saker. Tex. om de blir sjuka (det är verkligen inte billigt) eller om man ska iväg och behöver hundvakt så att man har allt sånt klart.

2009-11-06 @ 18:29:08
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0