Bloggandet tar fart igen ?

Hejsan sockertoppar

Nu var det ett tag sedan, men har funderat lite över bloggen.
Men nu känner jag mig lite mer motiverad att skriva så de kanske kan bli något inlägg då och då:)
men är sugen på att göra om min design göra den lite ner sommrig nu är den så dyster och svart . . tips?
Idag har det varit en lång skoldag, först satt vi i pingskyrkan på någon EU föeläsning i 2 timmar innan vi fick gå tillbaka till skolan och sy.
Mitt i allt kom jag på att jag skulle göra prov så sprang iväg och fick det avklarat tror det gick helt ok iaf :)
Sedan hade vi en rolig idrottslektion tills jag klantade mig och flög över alla grenarna i skogen och sträckte lårmusklen. . men men sånt som händer :)
Nu ikväll blir det bara mys och läsa igenom manuset till nationella i svenska

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0