Det var ett tag sedan

Nu va det ett tag sedan jag skrev. . men det är väl för att det har vairt mycket som snurrat runt om kring mig.
I fredags var jag och syrran en sväng på lager sen var kvällen räddad med lite ögongodis :)
I lördags blev det en sväng upp till jkpg och kolla lite på högskolan mycket trevligt, fick vara lite lekledare åt några studenter också.
Sedan blev de för fest hemma hos mig innan vi dog till Fia och snackade och drack lite, efter det slutade kvällen i parken och med alcazar i spetsen. Mycket lyckad helg tack allihopa.

Nu är det bara att gå vidare och fundera igenom vad man igentligen vill med livet och göra något seiöst va detta, för det håller inte så som de ligger till nu.
Nu blir de till att fortsätta snacka med Hannsh min nya sambo eller vad man ska kalla de:) sen blir de chillande och mys framför tv.n.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Bojan

Jorå bara bra:) sj? ja absolut:) Det tycker jag vi ska göra;) Har du för dig:)? Pussss

2009-03-24 @ 12:53:46
URL: http://festfixarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0