puuuhhh va skönt

Puuuhh, nu börjar de kännas bättre. Kom hem från spinningpasset för en stund sedan, har hunnit få i mig lite goda vofflor som mamma hade gjort också.



Det känndes verkligen skönt efter att man hade fått träna lite ska försöka köra stenhårt nu i tv veckor och har gjort upp ett litet schema jag ska försöka hinna följa.
Har i alla fall bokat in tror de va 3 pass till i veckan ska kolla upp de i morgon och boka till veckan efter så de inte blir fullt på passen.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt och sova tidigt.

~Sofia

Kommentarer
Postat av: Marika

JA eller hur, det är inte alls särskilt roligt egentligen ^^,



I Borås är det för tillfället mörkt, kallt och slaskigt - ingen vidare kombo. Så jag sitter inne och huttrar och hoppas på solsken imorgon!



Var tränar du någonstans?

2009-03-02 @ 19:46:03
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: Marika

Nej trevligare väder kan man ha! Helt klart!



Jag tränar på Nautilus, ett litet gym här i stan med tillgång till badhuset och bubbelpool. Så det är kanon :) Finns även pass man kan gå på två ggr i veckan om man vill :)





2009-03-02 @ 20:57:09
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0