Nu var praktiken slut

Nu var denna praktikperioden slut och även den sista för denna gymnasietiden. Dom här två veckorna har verkligen gått sjukt fort, vill verkligen inte tillbaka till skolan igen. Jag har vantrivts och längtat efetr att gå dit varje dag både för att få träffa Josse varje dag och alla söta små barn. Men det var i alla fall tr att jag får komma tillbaka när jag vill coh hälsa på och kanske även hoppa in som vikarie om de skulle behövas någon gång.
Fredgarna går lektionerna verkligen i ett nästan ingen paus mellan dom men det har varit kul ändå. Idag fick jag en lten idee en kille sydde ett pennpodral, så fick jag ideen att man skulle kunna sy något liknadne till mobilen. Så när jag får mer tid och börjar bli kalr med skolarbetet ska jag sätta mig och knåpa ihop lite sådan små saker.

Nu den här helgen har jag inte så mycket tid för att sitta vid datron måste plugga plugga plugga, det sak bli skönt att vara hemma själv med mamma och slippa syrrans spring runt benen haha förlåt men en helg utan dig kan vara behövligt för min del när de gäller skolarbete ;)

Hörs senare

~Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0