Ny start? :)

Hejsan alla pigga och glada där ute :)

Nu kanske man ska försöka ta tag i bloggen på allvar?
Har ju varit så seg med att ta mig tid till att skriva, och fantasin har stått still men nu så kanske man kan få igång de igen.
Har fått lite inspiration.
Och nu när man tar studenten kanske känner man sig extra taggad måste ju börja ta tag i livet nu när man inte får allt serverat på silverfat längre.

Så ska väl försöka sätta mig senare ikväll och börja designa om bloggen så den blir roligare och lite mer färgglad nu till sommaren.

Måste tillägga att helgen har varit toppen.
Studentfirande i fredags grattis till alla som tagit studenten själv får man vänra några dagar men de ska nog gå fort de också. Jag har ju mitt roliga kvar så får man väl se det.
Sedan i går va de nationaldagsfirande med modevisning och parad och flängade översallt på kvällen men även lördagen var en lyckad dag.

Nu måste jag får ordning på mitt rum står saker överrallt måste få fint tills nästa helg.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0