Lyx kvällsmat

Dagen har rullat på som den brukar, så nu känns det som att klockan är run 8 eller 9 men i själva verket är den bara 7 så nu har jag några tiimmar till på mig att fixa innan man ska sova.

Jag och syster var iväg på en liten runda och lämnade in hennes klockan så nu ska den bli lagad.
Sedan var vi duktiga och var ute och sprack en runda i skogen, ohch notera detta. .Jag orkade springa hela rundan det finns nog hopp trots allt.

Så nu efter att jag varit duktig lxade jag till det med en god kvällsmat och lite enkelt hemma spa :)


Nu ska jag planera lite ionnan mans ka gotta sig i sängen med någon film eller likande :)

Hugs&Kisses


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Vad gott det såg ut :) åh! Ja hon är underbar :)

2009-06-16 @ 20:30:10
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Gynning

Hoppas du har en trevlig kväll!!

2009-06-16 @ 20:40:04
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0