Onsdag,Torsdag,Fredag

Så nu är jag äntligen hemma igen. Här kommer lite uppdate från de senaste dagarna.

Onsdag:
Det blev en tidig dag gick upp vid halv 8 och åkte iväg till stugan för att hämra resten av familjen. Sedan blev det en liten roadtrip för mig och syrran, föst åkte vi och bytte bil och stannade i butiken där min käre kusin jobbar.
Köpte mig en super härlig morgonrock den kommer nog verkligen komma till användning nu när jag flyttar ner till Varberg. Höstarna och vintrarna där nere är ju inte precis som hemma i denna lilla håla. Så då ska den nog kunna komma till användning.
Sedan fortsatte vi ner till Vbg skulle hämta mina nya glasögon, det blev en chock när jag tog på mig dom, jag kunde se haha nu förstår jag varför jag inte såg något i dom andra glasögonen. Men det är väldigt ovant nu men jag kan ju se omvärlden i alla fall.
Så blev det en snabbis på stan sen gick vi och köpte mat och åkte ner och satte oss vid ankarett och åt. Första gången i hela mitt 19 åriga liv åt jag en glutenfree kebabrulle. Den bästa pizzerian jag någonsin har varit på hitils i alla fall, så dom kan ju räkna emd att jag kommer tillbaka.
På vägen hem stannade vi til lite snabbt i Ullared men det var sjukt mycket folk så blev ingen längre visit där. Men träffade underbara Ida så vi stod och pratade en liten stund.
Sedan avslutade vi dagen med Allsång i Svenljunga.

Biler från Onsdagen


Även min syster tyckte att det var gott, du tyckte nog inte glutenfrittbröd är så äckligt som du säger.


Ja vad man man säga att medelåldernlåg på? 75+


Lite mer folk


Robin Bengtsson


Massor med folk


Allsång, 2 meter ifårn oss tur att jag slapp skämma ut mig inför hela Svenljungas befolkning genom att sjunga i den där mikrofonen ;)

Så jag nåste säga att det var en mycket lyckad och härlig Onsdag men härlig avslut på dagen.

Tosdag:
Började dagen med att cykla in till Ambjörnarp och tog mig ett litet trängspass med lite intervallträning på pappas lilla cykel. Bra start på dagen i alla fall.
Sen nör jag kom tillbaka till stugan var jag helt slut så jag somnade igen.
det hände inte så mycket på dagen egentligen, det kom en mystisk sotare som sotade skorstenen, sen bar det av in till Borås.
Jag har hittat min nya favvo butik eller jag har tyckt om den hela tiden men men älskar jag den LAGERHOUSE där kommer jag köpa in mycket prylar till mitt lilla boende, och om jag inte får göra det nu så gör jag det om ca 2 år när jag förmodligen flyttar till en lägenhet.
Sen åkte vi hem till Daniel och KIkki och åt mycket god grillad mat och tårta, härlig väder hade vi också Piss regn ;) det gillar vi väl?
Sedan avslutade vi kvällen med Rydell och Quick på torget i stan.





Ännu en härlig kväll. Nästa torsdag blir de Borås igen, avslutning på alangjackten och sista sommartorsdagen.

Men nu är det fredag och vad händer idag?

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: grymt överskattad ;) och ja, med mig är de bra =) själv?

2009-07-31 @ 15:09:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: goodie goodie :) hos mig händer nada, fan alla är bortresta =/ själv då?

2009-07-31 @ 15:19:19
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: svårt att resa bort när man är pank som få =/ får gå ut och fördriva kvällen genom att busplinga och kasta ägg på folks dörrar :)

2009-07-31 @ 16:35:33
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0