Stressad

Nu är jag ganska stressad ska åka om 5 minuter, lite svårt att blogga, borsta tänderna, och packa de sista , mata kaninen samtidigt men jag får göra så gott jag kan.
Nu kommer det inte bli så mycket bloggar de närmstadagarna.
Planerna för dagarna som kommer:

Idag:

En snabbis till stugan och hämta upp dom andra
Byta tillbaka till våran lilla bil
Sen ska jag och syrran åka till Vbg och Ullared och spana lite
18.00 Allsång i Svenljunga med Robin Bengtsson

Torsdag:

Skulle tro att det blir chill hela dagen och lite schteek i solen om vädret tillåter.
Sedan bär det av in till Borås för shopping och mys med familjen kanske träffa lite vänner där inne också.
Rydell och Quick i täten.

Sedan kommer jag hem på fredag skulle jag tro och då blir dt att uppdatera bilder så ni har lite att roa er med :)

Tjingeling

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Joakim.

Åhå, ROBIN BENGTSSON <3.. not ;)

2009-07-30 @ 05:55:22
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0