Sista arbetsveckan

Hemma efter första arbetsdagen denna veckan, förmodligen sista veckan för denna sommare? Vi får väl se om det kan lyckas bli någon dag vecka 32 också? Hoppas pengar är välkommet.
Efter att jag kom hem idag va de bara kolla mailen snabbt och sedan åkte jag iväg till stugan för att äta lite lunch med pappa och Hanna och hämta dom i stugan för mamma hade tagit bilen till jobbet idag så dom var fast ute i ödemarken.
Och nu har vi precis kommit hem från mina kusiner har firat min farbror som fyllde år idag, grattis,grattis.
Sedan måste jag även sänga ett STORT GRATTIS till Hilda som fyller 20 idag. Hoppas du har en kalas dag.

Läste min käre vän Emmas blogg nyss, lite uppdaeringar från Thailand guu vad sugen jag blir på att åka dig, ett land mina föräldrar aldrig skulle vilja åka till så gott folk någon som är sugen på att följa med dig under en månad eller något är väl en ganska lagom längd på en resa dit?

Sooool och Bad nu tack:) den svenska högsommaren kom hit men nu är den väl borta och komme råtrer igen en vecka nästa år så känns det som nu i alla fall, här regnar det stora som små droppar hela tiden trött på dett väder nu.

3 dagar tills den stora dagen

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: Hej och tack för din kommentar ber om ursäkt för ett sent svar. Men visst är det så att sommaren och allt som hör till är allt bra underbart. Har du kvar några jordgubbar än? :)

2009-07-13 @ 20:16:52
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0