Power Walk

Veckan lär flyga iväg men det gör inte mig något, sedan blir det semester och förhoppningsvis sol.
Efter att jag kom hem fårn jobbet idag så frågade min granne Hilda om jag var sugen på att gå ut och gå en sväng så vi tog en power walk runt sjön och pratade ut. Det är alltid så kul att gå med henne för det finns så mycket att prata om eftersom vi inte ses så ofta och man hinner inte ens prata om en liten bråkdel av allt som har hänt sedan sist vi sågs, så idag var det högskole snacka som var de stora samtalet. Hoppas det löser sig med högskolan jag att det kommer göra de Hilda :) håller tummarna.

Hoppas att man kanske kan ge sig ut på en liten spring tur senare om min syster tillåter att jag följer med annars får jag springa själv.

Hugs&Kisses

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Jag använder bara en helt vanlig vit kajal, tycker det är jättefint att ha iuti ögat om man säger så. Det ryktas om att ögat ser större ut. Om du inte redan använder det så tycker jag du borde testa. :)

2009-07-14 @ 15:48:59
URL: http://moreofelin.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

länge sedan man gick powerwalk:P

2009-07-14 @ 16:32:00
URL: http://olessiavontaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0