Nu börjar det kännas på riktigt

Idag var inte fötterna riktigt lika pigga som jag var känndes tugnt och klumpigt när jag var ute på min power walk nyss, men jag kom iväg i alla fall och lyckades vara ute en timme.
Dagens motion avklarad i alla fall kanske bli lite pilates on en stund innan jag ska krypa ner i sängen.
Måste nämligen försöka sova lite tidigare ikväll ska upp runt kl 5 i morgon och jobba 3,5 timme eller något för sedan vid halv 10 åker vi ner till vbg, jag, pappa och siis ska kolla på lite olika lägenheter så får vi hoppas att det finns någon fin och mysig lägenhet elelr något till oss eller kanske bara Hanna får ju se vart jag kommer in för någon stans.

Hugs&Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0